Onze diensten

Qcall is uitgerust met een tool die ons toestaat om meerdere uitgaande en binnenkomende gesprekken, sociale media, chat, sms en IVR-systemen te beheren.

Elk project begint met een uitgebreide voorbereiding en een diepgaande opleiding voor het team dat er op gaat werken.

Al ons personeel wordt begeleid door teamleaders en coaches die de opvolging van de projecten kunnen garanderen. Zij staan garant voor het verwezenlijken van de verwachtingen die onze klanten hebben ten aanzien van hun campagne.

Klik op een dienst voor meer informatie:

Acquisitie – Teleprospectie

U wilt een product of dienst commercialiseren, maar uw team is niet groot of ervaren genoeg om dit te doen?

Wij kunnen u een team aanbieden dat specifiek opgeleid is voor telefonische verkoop.

De retentie van klanten en de zoektocht naar nieuwe klanten zijn wat een bedrijf in leven houdt. Dit omvat het genereren van leads met nadruk op het vinden van potentiële klanten. In deze taak is natuurlijk het eerste contact met de klant cruciaal.

Teleprospectie is de meest efficiënte manier om leads te genereren. Vandaag zien we dat meer en meer bedrijven deze teleprospectie activiteiten uitbesteden aan professionelen.

Waarom aan teleprospectie doen?

Teleprospectie neemt vaak tijd in beslag en veel bedrijven onderschatten het belang van deze tool bij het vinden en aanwerven van nieuwe klanten.

Hoe beter de kwaliteit van deze teleprospectie, hoe meer nieuwe klanten u kan aanwerven!

Onderzoek naar het potentieel van de klant

Bij Qcall blijven we in nauw contact met uw bedrijf. Qcall zal uw bedrijf over potentiële klanten raadplegen en zal ook nieuwe mogelijkheden zoeken om deze te exploiteren.

Daarna zal Qcall alle prospecten bellen om afspraken te sluiten.

Klantenservice

Klantenloyaliteit bouwen met snellere, meer flexibele en slimmere klantenservice

Uw klanten verwachten altijd meer van een klantenservice. De responstijd is cruciaal voor deze klantenservice. Hoe sneller het is, hoe tevredener uw klant is, en hoe minder het u kost. Om te voldoen aan hun behoeften, moet u hen een klantenservice aanbieden die volledig gepersonaliseerd en superieur is dan die van uw concurrenten.

Qcall biedt een meer responsieve, multichannel klantenservice die alle terminals en toepassingen van uw klanten omvat.

Retentie – winback

U wilt voorkomen dat een klant naar de concurrentie gaat?

Of misschien is hij al weg en wilt u hem terugkrijgen?

Onze medewerkers zorgen ervoor dat u contact opneemt met uw klanten om hen iets aan te bieden dat hij niet kan weigeren!

Het dubbele voordeel van teleprospectie:

Een retentiecampagne via telemarketing is de ideale manier om bestaande klanten te behouden of om de klanten terug te winnen die naar de concurrent gegaan zijn.

Deze campagnes zijn ook uitstekende mogelijkheden om extra doelen te bereiken door aan cross- of upselling te doen.

Afsprakenplanning

Enquêtes

Wensen uw verkopers afspraken te hebben met optimale reistijden?

Ons team zal contactpersonen of klanten contacteren om afspraken te plannen volgens de kwalificatiecriteria die u wilt. Onze instrumenten stellen ons in staat om de reistijd tussen elke afspraak te berekenen en te optimaliseren.

We kunnen ook de afspraak rechtstreeks in uw agenda plaatsen en deze afspraak bevestigen per email en/of sms.

Wat zijn uw ambities?

U wilt een marktonderzoek, mysterycalling of tevredenheidsonderzoek uitvoeren met uw bestaande klantenkring of een geselecteerd doel:

Ons team zal de calls uitvoeren en de vragen stellen die nodig zijn voor het succesvol afronden van uw onderzoek.

Beheer van sociale media

Beheer conversaties op sociale media, websites en mobiele apparaten en gebruik deze conversaties om verkoop- en servicekosten te verlagen.