We zijn steeds op de hoogte van de nieuwste technologie en werken hard om voortdurend up-to-date te zijn

Technologie

Ons platform voor contactcentra stelt ons in staat om
op de volgende communicatiekanalen te werken:

  • Chat
  • Email
  • Telefonie
  • SMS
  • Sociale Media

Onze technologie is gebaseerd op de volgende elementen:

 

  • VoIP Telefonie via een betrouwbare premium partner
  • Geavanceerd telefoonnummerbeheer
  • Een multichannel systeem
  • Call routing kan fijn worden gedefinieerd volgens de vaardigheden van elke agent/groep
  • Volledig configureerbaar IVR-systeem

Onze infrastructuur is gebouwd rond een redundant systeem en verbonden met twee soorten internettechnologie om in een pauze van de ene technologie naar de andere over te kunnen schakelen.

Langs de kwalitatieve kant stelt ons platform ons in staat om de kwaliteit van het werk van elke werknemer voortdurend te beoordelen en om een historie van evaluaties bij te houden om de evolutie van elke call agent objectief te meten.